lundi 17 août 2009

مراسم توديع و معارفه رييس جديد قوه قضاييه



نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 13:32:34 توسط آذربايجاني
من هم با نظر امير علي موافقم. راستي اون گوشه (شمال شرقي كله بي محتواي جنتي) را نگاه كنيد اين شهردار تهران چه دل و قلوه اي ميده با اون سعيد مرتضوي ٠ اين همشون يك ٠٠٠٠آذربايجاني

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 13:29:40 توسط فريد
مگه نميخواستين مردم از موج سبز عبور كنن خوب همين سند باعث ميشه مردم از كليت رژيم ببرن ايا اين يك پيروزي نيست پس خوشحال باشيد.

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 13:07:50 توسط Pari az US
اين سياسهاي پست هر چند وقت ١ بار اين كارها را ميكنند. قضيه خرداد و خاتمي را به ياد داريم??? پس حرف از آخوند زدن بيمعناست. آزادي ايران=منهاي آخوند. اگر هنوز تحصيلكردههايي هستند كه دنبال ٧٢ تن ١٤٠٠ سال پيش هستند قم مكان خوبي براي آنهاست. ايران من و تو تشنه آزاديست براي آزادانديشان. به اميد روزي كه هر ايراني كاوه آهنگري شود... جاودانه باد خون آزادگان ريشه كن باد ج.ا با تمامي يارانش

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 13:01:13 توسط babak
اين رفسنجاني بي حيا را ببينيد با وجوداينكه احمدي نژاد او وخانواده اش را به ... ماليد باز هم دارد با او حال مي كند انشااله ملت با دستهاي خود همه اين مكاران وجانيان جوانان وطن نابود خواهد كرد ٠اينها فعلان در خواب هستند واين قدرت نابود كننده را نمي بينند٠

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 12:38:45 توسط باران
اين فلانژ كهنه كار معروف به اكبر كوسه اي محال است كه دست از نظام تجاوزگر و مرتجع دست بردارد. چرا كه موذي ترين مهره رژيم است و همين اكبر كوسه اي در سي و يك سال اخير در كوبيدن ميخ ارتجاع در ايران بيشترين سهم را داراست. در عكس مربوطه همانيكه خانواده او را به غارت بيت المال متهم كرد, ببينيد چه حالي با هم ميكنند به بياني ديگر خيلي آشكار به همديگر نون قرض ميدهند. همه شان سر و ته يك كرباسند و نبايد به هيچكدامشان كوچكترين اعتمادي كرد كه به نظام پوشالو پشت ميكنند و طرف مردم را ميگيرند. نظام فقط تكيه به پول نفت كرده است وگرنه هيچگونه تكيه گاه ديگري ندارد.

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 12:25:36 توسط حميدجان
لعنت بر ما كه وطنمون را دو دستى تقديم اين ٠٠٠٠ها كرديم٠

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 11:47:54 توسط سمير اهوازي
درود بر روان پاك جوانان شهيد خيابانهاي تهران و شهرهاي ديگر.اين جنايات رژیم باعث شد ملت هم دشمن و دوست خود را بهتر بشناساند.ما ملت ايران اگر هم مختلف باشيم ولي يك دشمن مشترك داريم و ان اخوند زالو و در رأس انها ولي بي عقل. درود بر مبارزات مردم شربف ايران براي ازادي و عدالت.

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 11:47:17 توسط xxx
درگوشه بالاي سمت راست عكس قاضي مرتضوي بالب خندان در گوش شهردار تهران چه ميگويد كه هر دو بشعف آمده وبقيه را فراموش كرده اند?? از پيروزيهايش و تجاوزاتش !! بجوانان شمه اي را بيان داشته. درود به ساسان اول كه نياز واقعي و گام موثر براي چاره گرفتاريها را روشن ودقيق بيان نمودي.اگر ستارخان و تفنگش ظهور كند يكي از اين دزدهاي جاني جرات خودنمايي نمي يابد.

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 10:53:36 توسط كورش
چه تصوير گويا و در عين حال چندش آورى!!! با امير على موافقم كه اين جانيان سر وته يه كرباساند. به آخوند و آخوندزاده به اندازه اتمى نبايد اطمينان داشت در ثانى اينها خودشان را بارها به مردم نشان داده اند. اينها مار ١٠٠٠ سرند كه هر سر كثيفشان در يك آخورى ميباشد. اما نه ; مردم نااميد نيستند!!! مردم دير يا زود اينها را به درك ارسال خواهند كرد در قدرت و اراده مردم هيچ شكى نيست! باستى نيروهاى را سازماندهى كرد تا در وقت مناسب ضربه نهائى را وارد كرد. اگر هم لازم باشه با زور مملكت رو از اين چپاولگران و جانيان پس ميگيريم. نابود باد استبداد! نابود باد حكومت اسلامى! زنده باد آزادى و حكومت انسانى!

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 10:38:13 توسط reza
اونهايي كه امامه ندارن با چي داربزنيم؟

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 10:36:09 توسط نازنین
رفسنجانی را مثل اچار فرانسه هرجور که میخواهند برای سفت و شل کردن جامعه بکار میبرند. دیدید چطور مصلحت اندیشی کرد و به بهانه جمعیت میلیونی مردم که رزیم را نگران میکرد به نماز جمعه نیامد..این یک رابط بود بین این دو قدرت و خودش مصلحت خودش را بیشتر از مصلحت مملکت تشخیص میدهد که فرماندهان را باخود داشته باشد نه مالباختگان را ...اقای موسوی و خاتمی و کروبی هم هر چند سر سفره این رزیم مافیا بزرگ شدند با شناختی که از این رزیم و اسلام ان واقف هستند اگر شفافتر و محکمتر و مخالفتر هم بای تفکر نسل جوان بیش بروند و فریاد کنند برنده هستند در غیر این صورت این نمایش مچ گیری را رزیم انجام داد و شناسائی کرد.. اگر محکمتر از بیش به با نخیزید خود را در ذلت و بدنامی خواهید دید ولی اگر با ملت یک صدا بباخیزید و نگذارید تا رسیدن به هدف نه ایستید اسمتان مانند ستار خان و امیر کبیرها برای همیشه در تاریخ ازادیخواهی ملت ثبت خواهد شد..

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 10:21:43 توسط عنایت
برادران لاریجانی نه تنها خود مواضع قدرت ضد انقلابی را قبضه کرده اند با پارتی بازی بورس های تحصیلی به کشورهای مختلف را برای فامیلان خود برقرار کرده اند و بقیه فامیل را نیز به پشتوانه حمایت خود چون سگ به جان مردم و بخصوص کارگران انداخته اند. سری به کارخانه زرین سوله بزنید تا ببینید فامیل نزدیک ایشان چگونه نان کارگران را آجر می کند.

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 10:13:30 توسط پرویز ایرانی
آدم نمیداند در باره رفسنجانی چه بگوید اگر واقعا معتقد بود که احمدی نژاد مملکت را به قهقرا میبرد پس دیگر این لاس های خشکه بقول صمد برای چیست یا مملکت مهم است یا احمدی نژاد رفسنجانی یا به این نتیجه رسده است که مردم چیز دیگری میگویند که احمدی نژاد نمیگوید یا نه اگر باور دارد که خانواده اش هم همگام با مردم بوده اند باید این انگ سازشکاری را که همه جا به او میزنند یک کاری بکند او میداند که انقلابی های گذشته دیگر کاره های نیستند و آنکه وزیر و وکیل و رییس است و فرمانده است اغلب سابق ای ندارد و تنها در مجیز گویی سابقه دار هستند امیدوارم موسوی و کروبی گرفتار دادگاههای استالینی نشوند و مردم به آزادی های حداقل در قانون اساسی برسند این چیز زیادی نیست و مینمم خواستهای ملت است

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 09:55:53 توسط IRAN
رضا شاه كبير روحت شاد كجاى ببيني ايران چي شده ..جايت خاليست تا دمار از اپن اخوندهاي انگليسي و دزدان مملكت در بياري .لعنت به هر چي انقلاب اسلامي و ديكتا توري مذهبي..

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 09:55:28 توسط ظاهر
طبق فيلم موجود اين خوش و بش يك لجظه بيشتر نبوده است. البته حق آنست كه به امثال رفسجاني و هر آخوندي نمي‌توان اطمينان كرد به خصوص آنها كه در حاكميت هستند، نه اين كه به طور مطلق آنها را نفي كرد،

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 09:39:13 توسط آراز
سماور جان ! حتما از پیام گذاشتنت خیلی خوشنودی ولی خیلی غل غل نکن آتیش میگیری ،قاتلی نژادها و قاتل جانی ها همگی دست پرورده و دانش آموختگان همین جنایتکار قاتلی رفسنجانی هستند . لطفا کمی عاقل اندیش باش .

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 09:29:01 توسط هميشه
در اينكه عوامل حكومت در درجه اول فكر خودشان وبقاي كثيفشان هستند شكى نيست٠ ولى از يك عكس هم نميشود پيش داورى كرد٠

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 09:22:18 توسط كشكساب
ضمن احترام.متفاوت از نظر آقاى اميرعلى.بنده دقيقاشاهدهمدردى هميارى و توجه بيشتربه هوشيارى و همبستگى را پس از ارتكاب جنايات و جرايم شنيع عوامل مستقيم خامنه اى دزد.درجامعه شاهدم.مردم كاملا دشمن را شناخته اند و بسيارظريف و هوشيارانه تصميم گرفته اند.دقت بفرماييد:ديگرحكومت باتمام ادعا و خامنه اى دزد با تمام عقبه اى كه ادعا ميكردو چندهزار زباله اجتماعى و موجودات بلاتكليف و خودباخته راكه دربرابر ميليونهاايرانى ناتوانيشان آشكارگرديد.نميتواندمردم رابراى تماشاى اعدام فريب داده و دعوت كند.بى توجه نباشيم اظهارات اعتراضى و تدبيرهاى متفاوت بعضى دول ازروى اجبار است.(استقامت مردم)دولى راكه٣٠ سال از تمام رذالت و جنايت حكومت ولايت ننگين فقيه حمايت كردند(مجبور) به احتياط كرده.و پيامدآن به لطف وشرف خونهاى ريخته شده عزيزانمان و عزت پايدارى نورچشمان شكنجه شده مان و به آبروى بردبارى و پشتيبانى پدران استوارومادران شير ميهنمان بنفع مردم شرافتمندوتاريخساز كشور ايران خواهدبود.تفاوت مردم با رفسنجانى اينست.مردم مردم ناسب اول خامنه اى دزدرانميخواهند.اوروشن ساخت فقط با يكى از منسوبين.رئيس مثلاجمهورمشكل دارد.

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 09:20:04 توسط اريايي
ببين اكبر اين يارو بي ريخته كپي صادق خلخالي محمودي هزار فاميلي يعني همين خيلي خر تو خر شده خودمونيم تو هم قيافت يك كمي مثل خودم است

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 09:18:58 توسط Omid
با امير علي موافقم٠

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 09:10:12 توسط تیزبین
باز هم داستان بلدرچین و برزگر را تکرار میکنم . هیچکس برای ما درو نخواهد کرد. بر خیزیم و داسهایمان را تیز کرده و آماده درو شویم. علفهای هرز را از سراسر میهنمان بکنیم و این کشور زیبا را پاک کنیم. نه حقوق بشر و نه اتحادیه اروپا و نه اباما و نه عفو بین الملل و نه موسوی و نه کروبی و نه رفسن (جانی) و نه کس دیگری بکمک ما نخواهد آمد. کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من. جماعتی دوان به سویی بودند و پیر مردی پرسید چه شده و جوانی گفت امام زمان آمده. گفت آیا دهان دارد ؟ گفت آری. گفت پس برای خوردن آمده. مرگ بر خامنه ای سگ هار دستاربند. نفرین ابدی بر خمینی مزدور گوادلوپ. مرگ بر آخوند سیاه و سپید با عمامه و یا بدون آن.

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 09:02:32 توسط امین
زالو های جنایتکار

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 08:55:09 توسط گوهردشت67
جناب اقای حجت الاسلام علی رازینی هم که تشریف دارند. سمت راست ردیف دوم نفراول

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 08:38:13 توسط سماور
کار خوبی کرد رفسنجانی به این جلسه رفت رو خامنه ای کم شد حنما خامنه ای دوست داشت رفسنجانی در این جلسه شرکت نکند .

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 08:25:08 توسط اريايي
اكبر خوب سياشون كرديم راستي محمودي علي گدا كجاست هيچ جاه همين دور و براه توي يك بشكه است

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 08:23:05 توسط ساسان اول
می دانید 27 سال پیش در حزب جمهوری اسلامی چه اتفاقی افتاد ؟ آیا گاهی تاریخ می تواند تکرار شود ؟ زمانی که من کودکی بیش نبودم ، همه خانه ها یک وسیله ای داشتند به نام " امشی " . در این امشی ابتدا یک نوع سم حشره کش می ریختند ، بعد آن را با زدن مکرر اهرم مخصوصی پر از هوای فشرده می کردند و دست آخر با اسپری آن ،حشرات موذی را می کشتند ، راستی چه وسیله خوبی بود . شما وقتی چیزی را نمی خواهید به آن در حد 80 در صد رأی منفی می دهید ( انتخابات اخیر ) . اما حالا انتخابات و رأی 80 در صد منفی هم اثری ندارد . به تظاهر کنندگان گفتند شما اوباش هستید . بعد دیدید که3 ملیون مکرر تظاهرات کردند و شعار دادند که ما شما را نمی خواهیم ، اما اثری نداشت . چه باید کرد ؟ نمی دانم چرا این روز ها در خواب می بینم یک کلاشینکف دارم و مانند ستار خان عزیز دو ردیف قطار فشنگ بر سینه دارم . نه رأی گیری اثر دارد نه تظاهرات رئزان و شبانه . به قیافه منحوس آیت شیطان جنتی نگاه کنید ! چرا باید ندای زیبا ، سهراب جوان رشید خوش سیما و ترانه قشنگ زیر خاک باشد و این جنتی فاسد خونخوار و هزاران مثل او .........به جای سهراب ها و نداها ؟

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 08:13:20 توسط فريبا
برادر عزيز بهرام از تهران كجا احمدي نژاد و رفسنجاني دارند براي هم خط و نشان ميكشند هر دوتابسيار شادهم بنظر ميايند و فكرنميكنم با هم بد باشند عكس روبا ه هان بسيارگوياست ما هنوز درتوهم هستيم كه بعضي وقتهاروي اينهاحساب ازاديخواهي باز ميكنيم

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 08:10:41 توسط رضا
من با amir ali موافقم.

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 08:08:51 توسط ايران
رفسنجانى خيانت تا چه حد از يك طرف به ملت ايران و از طرف ديگر به خانواده ات بمير بيگانه عرب پسند.

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 08:04:52 توسط parsomash
اینها همه عوامل و مزدوران جمهوری اسلامی هستند.هرگز هم بر خلاف نظام کاری نمیکنند!! حفظ نظام مقدس !!!جمهوری اسلامی هدف مشترک همه اینهاست.حتی موسوی هم از خوشان است.مگر نگفت جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر؟؟!!

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 07:49:35 توسط رضا
رفسنجاني 30 ساله كه مردم رو داره سر مي دوونه. اون اخوند مصلحت كار و مال دنيا دوست هم از اول قصد فريب مردم رو داشت. به هيج اخوندي نميشه اعتماد كرد, حتي خاتمي و كروبي. موسوي هم براي مردم كاري نخواهد كرد. اين خود مردم هستند كه بايد مبارزه را ادامه بدهند و همه اين جمهوري اسلامي شيطاني رو تار و مار كنند.

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 07:45:44 توسط amir ali
و اين بود سر كار رفتن و بازي گرفتن ملت كه من ٢ ماه پيش در همين سايت گفتم ولي كسي باور نكرد. نتيجه گيري و هدف حكومت ايران از اين بلواي خود ساخته. ١ نشان دادن قدرت در خواباندن اعتراضات عمومي/ ٢ شناسايي خودي و غير خودي /٣ ايجاد دودلي و دو دستگي /٤افسردگي جامعه و سردرگمي جوانان و كشاندن انها به مواد مخدر /۵ طولاني كردن عمر حكومت/ ٦تفرقه و بيزار كردن ايرانيها از يك ديگر. حالا بفرض رفسنجاني موسوي يا كروبي به قدرت ميرسيدنند چه چيزي عوض ميشد. هيچگاه در زندگي خود به اخوند و اخوندزاده و كسي كه در شكل گيري جمهوري اسلامي نقش داشته اعتماد نكنيد. همه اينها مانند مواد مخدر هستند ولي با شكل و نام هاي متفاوت. متاسفانه ملت ايران تاريخ معاصر را زود فراموش و سياست را همچون فيلم هندي دنبال ميكند. فقط كافي است كسي از تريبون سخنراني كند نه به گذشته او فكر ميكند نه به اينده. سياسيون ايران همه مانند چك بي محل ميباشند ,حالا دنبالش بدو

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 07:43:46 توسط عبدالله خيرخواه
لاريجانی ها (که البته بايد اسم آنها را قاتل-جانی گذاشت) دارند از خوشحالی بال در می آورند. احمدی نژاد هم سرخوش از آنکه يکی مشابه تمساح يزدی رياست قوه قضاييه را برعهده می گيرد.

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 07:33:28 توسط ارش
دسته همشون تو یک کاسه است...همشون برای جون مردم زرنگند!

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 07:30:33 توسط خدا
دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس!!!؟؟؟؟

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 07:27:29 توسط اعلي
فقط يك چيز در بين اين جمع جاش خاليه ..همونكه ٧٢ تن جمهوري اسلامي را سال ١٩٨١ به درك واصل كرد..............

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مرداد ۱۳۸۸ برابر با هفدهم اوت ۲۰۰۹ ، 07:25:16 توسط بهرام از تهران
نگاه لاریجانی را ببینید !! چه خنده با معنا ئی کرده ! رفسنجانی و احمدی نژاد هم که معلومه دارن برای هم خط و نشان میکشند

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire