dimanche 9 août 2009

نامه تکان دهنده کروبی به رفسنجانی:

در زندانها به دختران و پسران تجاوز ميشود

حسین كروبی فرزند مهدی كروبی می گوید: پدرم این نامه را حدود 10 روز پیش خطاب به آقای هاشمی نگاشت و آن را برای ایشان به‌طور خصوصی ارسال كرد. ایشان تاكید داشت آقای هاشمی حتما به این نامه پاسخ دهد و اقدام لازم را انجام دهد. متاسفانه آقای هاشمی پاسخی به نامه ایشان نداد. پدرم تاكید كرده بود اگر تا 10 روز پاسخی به نامه داده یا اقدامی صورت نگیرد، نامه را منتشر می‌كند.
حضور محترم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی ریاست محترم مجلس خبرگان رهبریبا سلام و احترام
بعد از برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری، حوادث تلخی به وجود آمد كه به طور مفصل در خصوص آن، هم از سوی جنابعالی، هم از سوی افراد، گروه‌ها و رسانه‌های مختلف به آن پرداخته شد.
از دستگیری‌های بی‌حساب و كتاب، از ضرب و شتم و وارد كردن جراحات تا شهادت فرزندان این كشور، از حمله به خانه‌های مردم تا فاجعه خونین كوی دانشگاه و برخوردهای خشن و وحشت‌انگیز حتی با خانم‌ها در سطح خیابان‌های شهر- كه تاكنون سابقه نداشته است- رخ داد كه بسیار قابل تامل و پیگیری است. آنچه در این میان مطرح است در خصوص برخی از رفتارهای شناعت‌آمیز است كه اگر به طور متواتر از افراد مختلف كه در روزهای اخیر آزاد شده‌اند، نشنیده بودم، باورشان حداقل برای من و شما كه در طول قریب به نیم قرن سردی و گرمی روزگار را چشیده‌ایم سخت بود.
از برخوردهای خشن و بی‌محابا، بر سر مردم باتوم را خرد كردن، آنچنان كه بعد از گذشت قریب به 40 روز همچنان اوضاعشان غیرعادی است و عوارض آن روی بدنشان قابل مشاهده است.
هتاكی و ابراز دشنام و فحاشی ركیك به افراد و نثار نوامیس بازداشت‌شدگان و مردمی كه برای نماز جمعه آمده بودند صورت گرفت. رفتارهایی كه در فرهنگ دینی و اسلامی هیچ یك از گروه‌ها جایی ندارد و نشان‌دهنده آن است كه افرادی برای این كار استخدام شده‌اند كه حتی با اصول بدیهی اسلام آشنایی ندارند و البته شایعاتی نیز مطرح شده كه فعلا به آن نمی‌پردازم.
احتمالا همانطور كه مطلع هستید در این خصوص چندی پیش نامه‌ای خطاب به ریاست محترم قوه قضائیه ارسال كردم و جمعه هفته جاری همین نكات را به وزیر معزول اطلاعات یادآور شدم كه روز شنبه در مطبوعات منتشر شد.
اما موضوعی را شنیده‌ام كه هنوز از آن بر خود می‌لرزم. در دو روز اخیر كه این خبر را شنیده‌ام خواب از سرم ربوده شده است.حدود ساعت دو كه خود را برای خواب آماده می‌كردم. به بسترم رفتم ولی خدا شاهد است كه بدون ذره‌ای مبالغه، خوابم نبرد، تا ساعت 4 بامداد كه مجددا بلند شدم كمی قرآن خواندم، دوش گرفتم تا آب كمی آرامم كند، حتی نماز صبح را نیز خواندم و تا نزدیكی‌های طلوع آفتاب خوابم نبرد.
افرادی این مطالب را به من گفته‌اند كه دارای پست‌های حساس در این كشور بوده‌اند. نیروهای نام و نشان داری كه تعدادی از آنها نیز از رزمندگان دفاع مقدس بوده‌اند. این افراد اظهار داشته‌اند، اتفاقی در زندان‌ها رخ داده است كه چنانچه حتی اگر یك مورد نیز صدق داشته باشد، فاجعه‌ای است برای جمهوری اسلامی كه تاریخ درخشان و سپید روحانیت تشیع را تبدیل به ماجرای سیاه و ننگین می‌كند كه روی بسیاری از حكومت‌های دیكتاتور از جمله رژیم ستمشاهی را سفید خواهد كرد.
گمان نمی‌كنم زندانیان دوران 15 ساله مبارزات قبل از انقلاب كه از افراد توده گرفته تا گروه‌های مسلح مبارز التقاطی تا اعضای نهضت آزادی و موتلفه و حزب ملل اسلامی كه در زندان با هم زندگی كرده‌اند، دیده یا شنیده باشند.
اینجانب این مطالب را برای شما می‌نویسم و مصرانه می‌خواهم روی این قضیه اقدام و به صورتی كه صلاح می‌دانید با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مطرح فرمایید و با جدیت پیگیر شود تا روشن گردد اگر چنین اتفاقی نیفتاده كه ان‌شاءالله هم نیست و بعید می‌دانم باشد، اعلام شود، چرا كه در همین جامعه امروز و توسط خود بچه‌های بازداشتی در رسانه‌ها و سایت‌ها در حال مطرح شدن است و معلوم نیست آیندگان چه قضاوتی با شاخ و برگ دادن آن خواهند كرد. همچنان كه جمهوری اسلامی و روحانیت مظلوم نیز مسوول آن شناخته خواهند شد. اگر هم خدای ناكرده رخ داده باشد، سریع با عوامل آن در هر جایگاهی برخورد و اعلام شود تا در شرایط فعلی كه بازار شایعات داغ است، فرصت به فرصت‌طلبان داده نشود، همچنان كه لازم است ترتیبی اتخاذ گردد تا این اقدام از سوی هیاتی عالیرتبه صورت گیرد تا افراد مورد بحث جرات بیان حقایق را داشته باشند چرا كه شنیده‌ام تهدید شده‌اند كه اگر مطلبی در این خصوص بیان نمایند، نابود خواهند شد.
جناب آقای هاشمی اینجانب به خاطر اسلام و در رأس آن امام راحل و این همه فداكاری‌ها و شهادت‌ها و به قصد قربت الی الله، به‌رغم آنكه در شأن من نیز نمی‌باشد و به رغم همه مشغله‌ها و گرفتاری‌ها و به‌رغم آنكه می‌دانم به حیثیت اینجانب لطمه خواهد خورد، آماده‌ام مسوولیت تحقیق و بررسی جهت تعیین صحت و سقم این حوادث و اخبار رسیده را بر عهده گیرم و تعهد شرعی می‌نمایم بدون حب و بغض و با رعایت كمال انصاف به بررسی و ارائه گزارش بپردازم.
اما موضوع مطرح شده از این قرار است:عده‌ای از افراد بازداشت‌شده مطرح نموده‌اند كه برخی افراد با دختران بازداشتی با شدتی تجاوز نموده‌اند كه منجر به ایجاد جراحات و پارگی در سیستم تناسلی آنان گردیده است. از سوی دیگر افرادی به پسرهای جوان زندانی با حالتی وحشیانه تجاوز كرده‌اند به طوری‌كه برخی دچار افسردگی و مشكلات جدی روحی و جسمی گردیده‌اند و در كنج خانه‌های خود خزیده‌اند.با توجه به اهمیت مساله انتظار است این اقدام توسط هیاتی بی‌غرض و شفاف از طرف رئیس مجلس خبرگان رهبری مورد بررسی و پیگیری تا حصول نتیجه قرار گیرد. تا درسی برای آیندگان شود و فرصت به اراذل و اوباشی از این دست ندهد تا آبروی نظام و امام و جمهوری‌اسلامی را بر باد ندهند و خدمات هزار ساله روحانیت را مخدوش نمایند. به عنوان آخرین مطلب نیز یادآور می‌شوم از این نامه دو نسخه تهیه گردیده كه یكی مهر و موم شده برای جنابعالی ارسال و دیگری نزد بنده قرار دارد.
با آرزوی توفیق مهدی كروبی7/5/1388
منبع: سهام نیوز


********************************************************************************


دوست گرامی رنگین کمان۱ حرف شما بجاست ، بجاست از این نظر که بازگویی حقایق از دهان کروبی شکاف بین ولایت فقیه و اصلاح طلبان را بیشتر می‌کند و پاسداران رژیم را بیشتر در موضع دفاعی میبرد، و این به سود مردم مبارز است. اما افشای حقایق و به زیر سوال بردن کروبی که چرا در آن‌ سالهای ۶۰ سکوت اختیار کرده نه تنها جبهه مبارزه مردم را ضعیف نمیکند بلکه آن دسته از مردم را که هنوز توهماتی به اصلاح طلبان دارند بیشتر آگاه می‌کند. سربلند باشید. حمید - س

نوشته شده در تاريخ هجدهم مرداد ۱۳۸۸ برابر با نهم اوت ۲۰۰۹ ، 17:36:41 توسط حجت
آقای کروبی، عجیب است که من یک لا قبا که کاره ای نبوده و نیستم از این جریان در سال 64 خبرداشتم و شما در سال 88 آرا شنیده اید. آن دختر بچه های معصوم 13 یا 14 ساله که بجرم فروش روزنامه مجاهد دچار این بلا شدند را چگونه بشما نگفتند. آقای کروبی نگران شیعه و روحانیت آن و اسلام نباش. اگر میخواهی آبرو دار باشی و گذشته را اصلاح کنی این لباس را از تن بدر کن و بفکر ملتی باش که فریب خورده و در شرف انفچار است. غیرت این مردم دیگر اجازه نمیدهد که قوانین ارتجاعی بر جامعه ایران حاکم بماند. اگر این امامزاده معجزه ای داشت تا بحال کرده بود. اگر از دست امام زمان کاری ساخته بود نمیگذاشت گنبد پدر عقیمش ویران شود که با پول مردم ایران باز سازیش کنند. آقای کروبی همه تان میدانید اینها بازار دین فروشی است. هم نویسنده نامه و هم گیرنده نامه ایکه مهر و موم شده ولی همه آنرا خوانده اند. ایرانی حکومت سکولار میخواهد و دموکراسی کامل و مالکیت کشور ایران را. چیزی که حق آنان است.

نوشته شده در تاريخ هجدهم مرداد ۱۳۸۸ برابر با نهم اوت ۲۰۰۹ ، 17:24:45 توسط حمید - س
با پوزش از دوستان در مورد لینک‌های درج شده در "کامنت" من . بخشی از حقایق تجاوزات را در لینک‌های زیر از زبان خود زندانیان سال‌های ۶۰ گوش کنید. http://www.youtube.com/watch?v=pooCcHn1lAo&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=TG5xFGD3Fc http://www.youtube.com/watch?v=a7dwr13dzwU

نوشته شده در تاريخ هجدهم مرداد ۱۳۸۸ برابر با نهم اوت ۲۰۰۹ ، 17:24:18 توسط فريد
به احتمال بسيار قوي رژيم امسال سقوط ميكنه مشكلات بزرگ اقتصادي و بحران بيكاري كمرشون رو ميشكونه وضع در ايران خيلي خرابه اصلا كاسبي نيست و همه چيز خوابيده مردم حتي خانه هم اجاره نميكنن فكر و ذكر اكثر ملت شده اول تكليفشون رو با اين حكومت روشن كنن اروپا هم بد جوري گير داده و تحريم بانكي به احتمال زياد در راه است ان وقت رژيم نميتواند از حسابهاي نفتي پول برداشت كند اگر صبح بلند شديد ديديد جنگ شديد بين نيروهاي مسلح در گرفته تعجب نكنيد چون اكثرا ناراضي هستند و حقوق و مزاياشون اصلا جواب مخارج زندگيشون رو نميده فعلا حكومت خامنه اي با باتوم و تجاوز ۵٠ روز دوام اورده حالا بايد ديد چقدر ديگه ميتونن ادامه بدن.

نوشته شده در تاريخ هجدهم مرداد ۱۳۸۸ برابر با نهم اوت ۲۰۰۹ ، 17:22:12 توسط ناصر مستشار
از شکل گیری فاجعه تاریخی که قبلا در ایران اتفاق افتاده است باید جلوگیری کرد.خون را با خون نمی توان شست! اگر به اصلاح طلبان در بند یاری نمی رسانیم لااقل شعار مرگ بر اصلاح طلب را سر ندهیم ،چون رژیم خود دارد آنها را به مرگ ونابودی می کشاند. پس بیائیم پادوی رژیم خونخوار نشویم ودر سلاخی اصلاح طلبان با حکومتی که به دختران و پسران کشور تجاوز می کند همکاری نکنیم. اگر به اندرزهائی که از تاریخ آموخته ایم ،وقعی نگذاریم و در نابودی اصلاح طلبان بطور نا آگانه و آگاهانه خدمت نمائیم واگر نیروهای سالم و صادق از جرگه اصلاح طلبان مانند احمد زید آبادی ها روزی در زندان های رژیم از بین بروند ،آنگاه ننگ تلف شدن آنها برای همیشه بر پیشانی کسانی که در سلاخی اصلاح طلبان پایکوبی کرده اند خواهد ماند. آنروز رابه یاد داشته باشیم که هنگام اعدام زندانیان سیاسی بدست خمینی ،نیروهای سیاسی مانند حزب توده و سازمان اکثریت ، هلهله و شادی می کردند که عاقبت کابوس دهشتناک مرگ به سراخ آنها نیز آمد.مرگ و نابودی هیچ انسانی را نباید آرزو کرد بلکه باید مرگ ضدیت با انسان و انسانیت و آزادی را هدف قرار داد.

نوشته شده در تاريخ هجدهم مرداد ۱۳۸۸ برابر با نهم اوت ۲۰۰۹ ، 17:16:53 توسط گمنام
آقای کروبی هیچ نگران نباشید حکم حکومتی است باید بی چون و چرا و کورکورانه قبول کنیم . کسی که این اتفاقات را در 30 سال گذشته تازه چند شب پیش فهمیده و هنوز هم مطمئن نیست یا خیلی از مرحله پرته یا دروعگوی قهاریست که در هر دو حالت به درد ملت نمیخورد عجبا الان هم نگران آبروی روحانیت است نه مردم از آتش روحانیت شیعه هیچوقت برای ملت آبی گرم نشده . دیگه فریب نمیخوریم.....

نوشته شده در تاريخ هجدهم مرداد ۱۳۸۸ برابر با نهم اوت ۲۰۰۹ ، 17:09:50 توسط تهمتن
گذشته از شقاوت وسنگدلي و اعمال ضدانساني اي كه برمردم ايران روا شده و رواميشود اين اعمال ضدبشري تاريخ ٣٠ساله داشته وآقاي كروبي كه حال نگران امام جنايتكار و نظام خونريزواسلام خونخوارافتاده اندبايدگقته شودكه مگراين فجايع درزمانيكه خودشما ازسرمداران رژيم در زمان خميني جلادبوديداتفاق نمي افتاد.مگر دختران راقبل از اعدام در زمان شما;به آنان تجاوزنمي شد؟ مگرخون جوانان راقبل ازكشتار درزمان شما ازرگ نمي كشيدند؟ چرا آنموقع امام جلاد و نظام و اسلام و روحانيت خآئن وجنايتكار را درخظر احساس نمي كرديد؟؟ چه شده است كه امروز مقدسات تان را درخطر مي بينيد؟؟امابايد بشماحق داده شود كه نگراني شما ازمقدسات تان واقعي وحتمي ست و ريشه كني همه اين مقوله ها كه نمادي جز كشتار وغارت و ريا و تزور وتجاوز چندين قرن طايفه روحانيت بر جامعه ايران بوده ست شروع گشته كه قدم نخست سرنگوني اين قوم جنايتكار وغارتگر است.

نوشته شده در تاريخ هجدهم مرداد ۱۳۸۸ برابر با نهم اوت ۲۰۰۹ ، 16:50:55 توسط رنگین کمان1
این نامه کروبی حکایت همان ضرب المثل کاچی بهتر از هیج چیه. بلاخره او وجدانش گرچه دیر, اما به هر حال بیدار شده خود غنیمتی هست. و جای تشکر داره. این میتونه بقیه را که هنوز در خواب خرگوشی هستنند بیدار کنه. زمینه دگرگونی کم کم پیدا میشه و در یک نقطه به جوش میاد. این ما آوارگان, شکنجه شدگان و عزیز از دست دادگانیم که باید به نحو احسن از موقعیت بدست آمده استفاده کنیم.

نوشته شده در تاريخ هجدهم مرداد ۱۳۸۸ برابر با نهم اوت ۲۰۰۹ ، 16:46:56 توسط رضا
شکست آدمخواران قطعیست. همانطور که بارها گفته ام ـ آدمخواران اکنون در باتلاقند و در چنین حالتی تقریبا هر "حرکتی" از جانب آنان به ضد خود تبدیل و موجب تسریع غرق شدنشان خواهد شد... اينها را فقط بايد اعدام انقلابي كرد و بعد از ان جنازه هايشان را وارونه اويزان كرد تا كركسها و لاشخوران انان را بخورند. اين تنها لطفي است كه مي شود در حق انان به عمل اورد.

نوشته شده در تاريخ هجدهم مرداد ۱۳۸۸ برابر با نهم اوت ۲۰۰۹ ، 16:41:33 توسط شمال
مرد حسابي يا مردم را مسخره كردي يا خودتو٠تجاوز جنسي از روز اول سلطنت امام راحل در زندانها بوده و البته بايد درنظر داشت . كافي است خود را مبارز مسلمان و زنداني را كافر اسير شده بداني و بقيه اش اشكار است٠

نوشته شده در تاريخ هجدهم مرداد ۱۳۸۸ برابر با نهم اوت ۲۰۰۹ ، 16:38:32 توسط كشكساب
١٢ سال پيس فرزند١٢ ساله ميهنمان كه همين روزها توسط زباله هاى اجتماعى(بسيجيان)كشته شد.شايدتازه بدنياآمده بودو دختروپسر٢٠ ساله من كه باشكنجه هاى شنيع مورداشاره دراين نامه بدستورمستقيم خامنه اى دزدكشته شدند.٨ ساله بودند.آنروزهمين كروبى رئيس مجلس بود.در جلسه مجلس بااستنادبه فيلم اعترافات همسرسعيدامامى زيرشكنجه كه ميگفت(باكاظمى چه هاكردم.وقرآن را به آنجاى بدن خود ميماليديم).گفت شنيده ايم كه شكنجه براى گرفتن اعترافات عجيب رخ ميدهد.بايدپيگيرى كنيم آيا صحت دارد؟اين اعاى كروبى(رئيس قوه قانونگزارى)در زمان ممدروباه (خاتمى رئيس قوه مجريه)فقط دربرابرافشاى رشوه گيرى او٣٠٠ ميليون از شهرام جزايرى بعنوان گروكشى مطرح شدوهرگزپيگيرى نشد.و مهم اينكه بخشى از جنايات فجيع و شنيع امروزنيز توسط همان رذل١٢ سال پيش(عامرى)انجام ميشود.آياكروبى راستگوست؟پاسخ باشماست. فريب نخوريم.دستورهمه فجايع توسط ولايت ضدايرانى فقيه صادرشده و مسول همه شناعت و جنايت اوست.

نوشته شده در تاريخ هجدهم مرداد ۱۳۸۸ برابر با نهم اوت ۲۰۰۹ ، 16:37:10 توسط Irandost sabz
جناب کروبی عزیز سپاس از شما که که به این موضوع اشاره کردید هر چند صحبت دست دومی‌ برای من بود این کار ناجونمردانه سابقه طولانی دارد از سال ۶۱ به طور سیستماتیک در قتلگها ی نظام مقدس جمهوری اسلامی پیاده شده و استناد به سنّت اسلام در باره اسیرن شده که نمونه این گونه تجاوز‌ها در صدر اسلام فراوان است حالا هم که در دوران علی‌ خامنه پست فطرت این جنایت تکرار میشود .. در هر حال از شجأعت شما در بیان این پلیدی بی‌ نهایت سپاسگزارم

نوشته شده در تاريخ هجدهم مرداد ۱۳۸۸ برابر با نهم اوت ۲۰۰۹ ، 16:36:54 توسط حمید - س
اقای کروبی مگر در سالهای ۶۷-۱۳۵۷ کر و کور بودند که تازه به اخبار اینگونه تجاوزات در زندنهای رژیم دست یافتند. شاید لینک‌های زیر کمی‌ ایشان و طرفداران او را بیشتر بی‌ آبرو کند. حمید - س http://www.youtube.com/watch?v=pooCcHn۱lAo&NR=۱ http://www.youtube.com/watch?v=TG۵xFGD۳Fc http://www.youtube.com/watch?v=a۷dwr۱۳dzwU

نوشته شده در تاريخ هجدهم مرداد ۱۳۸۸ برابر با نهم اوت ۲۰۰۹ ، 16:35:32 توسط بیدمشک
3 میلیون تظاهر کننده به خیابان امدند تا تکلیف خامنه ای را روشن کنند جلوی صدا و سیما رفتند تا صدا و سیما را بگیرند شماها نگذاشتید گفتید هیچ کاری نکنند سکوت کنند و شمع به دست بگیرند اخر مردمی را که با تفنگ می کشند باید شمع به دست مقابلبشان ایستاد ؟شما هم خودتان نمی دانید دارید چکار می کنید منتظر هستید تا بریزند توی خانه هایتان خودتان را با خانواده تان را بازداشت کنند ببرند هربلایی که می خواهندسرتان بیارند چرا با مردم راحت تر صحبت نمیکنیدتابریزند توی خیابان کا راتمام کنند؟ منتظر چه هستید ؟

نوشته شده در تاريخ هجدهم مرداد ۱۳۸۸ برابر با نهم اوت ۲۰۰۹ ، 16:31:29 توسط سربازپارسي
اقاي كروبي فكر نكن كه فكر ميكنيم تاره از خواب پاشده اي .رفسن جاني هم كه اين نامه را بيجواب گذاشته خود در دوران حكومتش درموارد كشتار وجنايت وتجاوز به مردم ازاديخواه كار نامه درخشاني بهمراه دارد بقول معروف كدخداي ده هم كه مرغابيست يعني اغا هم دراين امور از استاد قاتلش خميني عقب نيفتاده .اگر تو يه شب نخوابيدي مردم سي سالست از ظلم وستم اخوند اسلامي خواب كه هيچي زندگي ندارندكثافتها وخونخواراني هستيد كه بوقت حسابرسي مردم اشك وناله تان فراوان ست ولي براي اخرين بار جنازه متعفن حكومت اسلامي با اخوندهاي جنايتكارش به درك واصل ميشود

نوشته شده در تاريخ هجدهم مرداد ۱۳۸۸ برابر با نهم اوت ۲۰۰۹ ، 16:21:22 توسط keyvan
آقاي کروبي تازه متوجه شده سي ساله تجاوز اعدام به بهترين فرزندان ايران بوده

نوشته شده در تاريخ هجدهم مرداد ۱۳۸۸ برابر با نهم اوت ۲۰۰۹ ، 16:20:03 توسط رنگین کمان1
بفرمایید آقایانی که مرا متهم به این کردید که من با نوشتن گوشه ای از آنچه بر ما گذشت باعث ترس مردم میشوم. این جانیان از عهده هر کاری بر می آیند. من یادم میاید که یک قرار با همسرم داشتم و این بود که اگر دستگیر شدیم, در صورتی که هر بلایی سر من آوردند تحمل کنم و خراب نکنم. بلاهایی این جانیان سر فرزندان مردم آوردند که انسان از نوشتن آن شرم دارد. کرویی مینویسد<گمان نمی‌كنم زندانیان دوران 15 ساله مبارزات قبل از انقلاب كه از افراد توده گرفته تا گروه‌های مسلح مبارز التقاطی تا اعضای نهضت آزادی و موتلفه و حزب ملل اسلامی كه در زندان با هم زندگی كرده‌اند، دیده یا شنیده باشند.> قبل از انقلاب, آقای کروبی , آیا نمیدانی چه بر سر فرزندان مردم بعد از انقلاب آمد؟ یا خود را به نادانی میزنی؟ ما هم دیدیم و هم شنیدیم. هر کدام از ما بر اساس جرمی که داشت یا تجاوز شد و یا تهدید به تجاوز.

نوشته شده در تاريخ هجدهم مرداد ۱۳۸۸ برابر با نهم اوت ۲۰۰۹ ، 16:16:15 توسط شهرام
خامنه اي بايد سنگسار شود

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire