vendredi 21 août 2009

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 10:14:08 توسط رضا
من یک بار نظر داده ام اما به ذهنم رسید که این آقا رضا اگر در ایران باشد شانسی شاید برای زنده ماندن نداشته باشد. ایرانی های با غیرت و بویژه پزشکان هوشمند ایرانی در سراسر جهان باید همت کنند و اگر لازم باشد ستادی ایجاد کنند و این طفلک را به خارج منتقل و تحت معالجه قرار دهند. او در ایران باشد خواهد مرد, به خاطر انسانیت و بخاطر کشور باید رضا و خانواده او را تنها نگذاشت. فقط کافی است چند ایرانی غیرتمند که به حزب و دسته ای هم وابسته نباشند, دست رضا را بگیرند. می دانم از این رضاها در این دو الی سه ماهه زیاد هستند اما مطمئن هستم که ایرانی های با غیرت هم که بتوانند کمک کنند و سهمی در این مبارزه پاک مردم ایران داشته باشند, زیاد هستند.

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 10:08:03 توسط رضا
کروبی واقعا ثابت کردی که لر هستی همه لرها باغیرت هستند اما من نمی دانم چرا این علاء الدین اینطوری از آب درآمد. البته می گویند که هیچوقت بروجردی لر نمی شود. احتمالا این درست است. ای کاش یک کم غیرت پیدا می کرد و اینقدر دنبال ناحق کردن حق در این مملکت نبود. ما از این نوع نماینده ها در تاریخ یکصدساله خود بسیار داشته ایم. خیلی ها کیف انگلیسی داشتند اما این آقا کیفش را بازکرده تا هر ضد ایرانی بتواند برای پیشبرد منافعش در آن پول بریزد. باید به کروبی گفت که تو نام خودت را در تاریخ روحانیون با غیرت ایرانی ثبت کردی و بی تردید نامت بالاتر از مدرس خواهد بود چرا که تو با کسانی سروکار داری که دشمنان مدرس به گرد پای آنها هم نمی رسیدند.آنها در پوستین دین و قانون خود را مخفی و از آنجا به دین و قانون ضربه می زنند.

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 09:36:43 توسط دلبند
امروز که جنتی پیر کفتار در نماز جمعه گفت سران اغتشاشات هنوز آزادند را باید به تعداد این ساچمه ها شمع آجین کرد که ناراحت است که چرا کروبی اینگونه جنایات را افشا کرده است.

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 09:28:47 توسط فريبا
عكس رضا و هزاران رضا و ترانه ديگر قابل توجه كساني كه ميگويند اعتراضات مسالمت اميز ويا جمهوري اسلامي نه يك كلام كم ونه زيادويا شعار ضد حكومت ندهيد چون سر عزيزانشان ان نيامده كه بر سر رضا و بقيه اوردنداين جرثومه هاي وحشت و نفرت با نصيحت نميروند اينها روح خبيث شان قابل اصلاح نيست والا سي سال پيش اصلاح شده بود ننگ بر تاريخ مصرف گذشته دايناسورهاي حاكم بر ايران كه نه دين دارند ونه وطن

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 09:08:57 توسط rasol
آفرين به استوارئ آقائ كروبي كه واقعا و عملا ثابت كرد كه مردمي و شجاع است.

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 08:19:14 توسط م
هنوز هر وقت به سرنوشت آن 10-15 نفر فکر می کنم، دیوانه می شوم، فکر می کنم این سوالی است که آدم را تا لحظه ی مرگ تعقیب می کند که بر سر آنها چه آمد. صحنه ماشین یخچال دار دایما من را به یاد یهودیانی می اندازد که نازی ها با وصل کردن خروجی اگزوز به اتاقک حمل بار آن ها را می کشتند.

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 08:06:49 توسط فرزند ایران
اگه خانواده اش کمک مالی نیاز داشته باشن من دار و ندارمو میدم.

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 08:05:20 توسط م
شات گان که به اصطلاح قرار است کم کشنده باشد، برای شلیک به سمت جمعیت از فاصله 50 متری ساخته نشده است، بلکه قرار است در هر حال با نشانه روی آن هم نه از فاصله ای بیش از 20 متر( برای آنکه به علت پخش ساچمه ها و احتما برخورد آنها به نقاط حساس بدن کسی را نکشد) شلیک شود و این اسلحه معمولا برای نگهبان های بانک ها و زندان ها در مقابله با حمله های مسلحانه استفاده می شود و کسی که این کار را کرده دقیقا می دانسته چه می کند. من فکر می کنم صحنه گلوله خوردن رضا را از فاصله دیده ام. جایی در خیابان آزادی حد فاصل نواب تا انقلاب، دیگر آنقدر آن روز 30 خرداد وحشتناک بود، که دقیقا یادم نمی آید بعد از اسکندری بود یا جای دیگر. گروهی در حدود 15 نفر گرفتار نزدیک به 50 نفر از نیروهای نوپو شده بودند، که در حال ضرب و شتم آنها بودند و آنها مقاومت می کردند، که در میان درگیری یکی از ماموران لوله وینجستر را به سمت صورت جوانی گرفت و از فاصله ای کمتر از نیم متر - باور کنید درست روبروی صورتش-شلیک کرد. چند لحظه بعد هم بدن های نیمه جان آنها را با یک نیسان وانت یخچال دار بردند. شاید آن جوان رضا بود، نمی دانم.

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 08:03:40 توسط فرزند ایران
اگه خانواده اش کمک مالی نیاز داشته باشن من دار و ندارمو میدم.

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 07:54:52 توسط azad
ايرانى مرزمد سازش نمى پزيرد زنده باد ازادى جمهوري دمكراتيك مردمى

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 07:37:51 توسط محمد
خاک بر سر مرجعیت حاک بر سر خبرگان رهبری که در این بهبه در استراخت بسر میبرند مردیکه لاریجانی میگوید ارس بدهید ما پیگیری کنیم مذدور مفتخور هرجائی مردیکه تجری چشم کورت را بازکن چپ راست تیم تحقیق تشکیل میدهند انهم برای گرفتن حقوق اضافه هیچ کاری انجام ندادند چون میخواستندانجام بدهند چون بدست همین لاریجانیها کاتوزیانها تجری ها این فجایع انجام شده

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 07:29:14 توسط فرزند ایران
کدوم ... بود از کروبی مدرک میخواست؟ آخه کی میتونه زدن اینهمه ساچمه تو سر یه انسانو توجیه کنه؟ آخه تو بیشرفی که از اون بالا دستور جنایت میدی فک نمیکنی یه روزی همین مردم میان سراغت؟

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 07:19:17 توسط حجت
وبا دیدن جنایاتی که بر امثال این رضای عزیز رفته مارا وظیفه پیام رسانی افزوده میگردد و میدانیم که باید فریاد مظلومیت شمارا و رضا را و رضاهای شناخته شده و نشده دیگر را در دنیا پخش کنیم. سرافراز عزیز رژیم اهریمنی در درون از هم پاشیده و زود خواهد بود که این اختلافات درونی بانفجار برسد و نه از تاک نشان بماند و نه از تاک نشان. شما پیروزید صرفنطر از نتیجه نهائی. شما پیروزید که این مخاطرات غیر قابل تصور را بجان خریدید و از شرفتان به بهائی بزرگ دفاع کردید. بر رضا و تو و همراهانتان درود میفرستم ودر مقابل شهامت و ایستادگی دلیرانتان از زن و مرد تعظیم میکنم.

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 07:12:16 توسط حجت
بادرود برمبارز دلیرسرافراز. آری درک اینکه برشما مبارزان چه میگذرد برای بسیاری مشکل است ومادرخارج از کشور درامنیت وآسایش وپشت کامپیوتر نشسته چگونه میتوانیم آن محیط سراپاپرشدن ازشناعت وزشتی اهریمنان وجنایات غیرقابل تصور رادرک کنیم جزمعدودی که شایدروزگاری خودتاحدی درگیربوده اند. هم ازاین روست که عده ای درلوس آنجلس وپاریس ولندن وشهرهای دیگر درتلاشند که بانوشتن نسخه های بی سروته وشعارهای مردم فریب خودرا آماده سازند که فردابگویندمابودیم که رژیم فاسدرابرچیدیم. درهمین چندخط رنجنامه توعزیزدنیائی پیام برای مافرستادی، نه پیام خودت را که پیام سرافرازان قربانی شده دراین1400 سال که اسلامیون زندگی رابرماحرام کردند وجوانان و پیران مارا باسارت وکشتارگاهها بردند وبزنان ومادران وخواهران ماتجاوز کردند واز کشته ها پشته ساختند تامارا شکست دهند. اینک مادرجنگ نهائی و انتقامی هستیم وبهائی سنگین را پرداخته ایم ولی (سروری گربکام شیردراست **روخطرکن زکام شیر بجوی//یابزرگی وفروحشمت وجاه**یا چومردانت مرگ رویاروی) شما غیرتمندان دانسته پای دراینراه گذاردید وسختی راه برشما هویدابود وجزاستقامت وادامه راه چاره ای نیست و

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 07:00:10 توسط ضد آخوند
اميدوارم دوستان و کسانی که دلشان حداقل به مردم و کشورايران می سوزد, اين عکسها و مستندها را به گوش مردم در هر کشوری که هستند برسانند.در ضمن اگر امکان داشته باشد پيک ايران مدتی اين خبر را در سايت نگه دارد. هرچند که اين رژيم پليد خودش بهتر می داند , ولی گوشه ائی از اين جنايت به مردم ايران بيشتر آگاه شود.

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 06:43:06 توسط اميد
فقط سرنگوني تام وتمام پاسخ حكومت جهل و جنايت است٠

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 06:40:23 توسط صابر
خداوند امکان داره از حق الله بگذره ولی از حق الناس محاله بگذره.حتی به خواهش های حضرت محمد و عیسی و موسی (با اینکه خواسته شان برای خدا محترم است) برای گذشت از این جانیان عمل نخواهد کرد. صبر کوچک خدا 40 سال است.حافظ:یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور...کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور .......ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن ...وین سر شوریده باز آید به سامان غم مخور.....دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت...دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور.....هان مشو نومید چون واقف نئی از سر غیب ... باشد اندر پرده بازیهای پنهان غم مخور......

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 06:23:48 توسط سرافراز
چندین بار در همین سایت به همه کاربران متذکر شدم که درک اینکه در خیابانها چه برما میگذردمشکل است و باز هم میگویم به وجدانهای بیدارقسم که اینجا ما بسیاردر فشاریم ومظلوم بودیم و مظلومانه مبارزه کردیم.اینجا چماقهارا برفرق سرهایمان شکستند وبا باتومها دستانمان را خرد کردندودندانهایمان را شکستند.ودنیا فقط نظاره گربود سازمانهای حقوق بشری فقط نگاه کردندویک حکومت کاملا نظامی و جبارهر آنچه که توانست وحشیگری نمودو اینک دربدر در کوی برزن از روی فیلمهاو عکسهائیکه از اعتراضات ودرگیریهابرداشته اند به دنبالمان میگردند ودرنیمه های شب خفاشگونه باایجادرعب ووحشت به داخل خانه میریزندوجوانی دیگررابه سیاه چال شکنجه میبرند.اینجارضاهازیادشده اند اما لبهاخاموش گشته اینجافقط قتل و تجاوز و شکنجه حاکم استآیا به راستی خدائی وجودداردواگرهست حتما زیرعبای ولایت وقیه مخفی شده واو هم نظاره گرظلم است لعنت ابدی برکسی که شعارداد دیانت ما عین سیاست ما وسیاست ما عین دیانت ماست.آیا دروغ تزویر ریا و ظلم با روح معنویت دین سازگار است.

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 06:20:07 توسط keyvan
دوستان فقط يک حرف مرگ بر جموري اسلامي و نوکراش در همه دنيا

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 06:17:55 توسط كمال
هموطن ناهيد منهم ارزوي شما را دارم! اميدوارم همه ايرانيان بر عليه اين باند فاشيستي و ادمكش با هم متحد شوند و منافع ايران و ايراني و نه گروهي را هدف اصلي خود بدانند٠سرافراز ايران و ايراني!

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 06:10:40 توسط اتش
با تشكر از زحمات شما مسئولين پيك ايران در نشان دادن چهره واقعي اين جلادان اسلامي. از هموطنان عزيز خواهش ميكنم هر جور كه ميتونند اين خبر رو در سايتها پخش كنند تا براي همگان ثابت بشه كه كروبي بدون مدرك حرف نميزند.به اميد راهي ايران و ايرانيان از چنگ اين جنايتكاران بي رحم

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 06:04:40 توسط پرویز ایرانی
این یک افتخار است برای مقام معظم واقعا معظم رهبری و دار ودسته نجاستش از جمله رییس جمهورش از جمله ملا های نجاستی مانند طایب اگر ما جوانان 57 میدانستیم که سرنوشمان چنین میشود که سر فرزندان ما را آنهم بهترین آنها را نه مانند فرزندان عقب مانده خودتان پر از ساچمه کنید همان زمان دل و جگر شما را در آورده مانند هند جگرخوار قورت میدادیم و یک قهقه هم میزدیم واقعا بروید خودتان بمیرید بروید خودتان را بکشید از بالا تا پایین مگر شما که هستید که ملت باید شما را تا این حد تحمل کنند شما نمک خوردید و نمکدان شکستید شما دیگر برای همیشه از ذهن مردم ایران به نام هدایتگران جامعه ایران پاک شدید تنها عکسی از جنایات شما همیشه همه وقت همه جا بر ذهن ما نقش میبندد

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 05:50:53 توسط محسن
من نميدانم آيا در اين دنيا -- و يا حتي در آن دنيا اگر كسي به آن اعتقاد داشته باشد -- چيزي هست كه ارزش اين همه جنايت را داشته باشد!؟

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 05:50:51 توسط آزادی خواه
وای خدای من.ما دعا می کنیم. چه جوری می تونیم به این خانواده کمک مالی کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 05:48:02 توسط ناهید
اختلافات وخود خواهی ها را کنار گذاشته و از همه مبارزان و رهبران راه سبز آزادی ایران حمایت کنیم. درود بر موسوی و کروبی. ناهید از پاریس

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 05:48:02 توسط lمهدی برزین
رضا جان دردت درد من و ملیونها ایرانی و انسانهای با شرف و با وجدان سراسر گیتی است. تو عزیزم تنها نیستی در قلب تک تک ما جایت است و تا ابد فراموشت نخواهیم کرد. تو برای ازادی ما زندگی و جوانی ات را فدا کرده ای . امیدوارم روزی فرا رسد و من زنده باشم و ببینم که مردم دردمند ایران چگونه مسببین و عامران و عاملان اینهمه جنایت را سر هر چهار راه و کوی برزن کف دستشان میگذارندو درسی عبرت انگیز به این مزدوران بیوطن و ادمکش میدهند . انروز بطور حتم دیر نیست . خداوند ایرانزمین سلامتی ات را بتو عزیز ما برگرداند. ما تمامی بوجود تو و امثال تو افتخار میکنیم . ایران مال توست و تو بایستی ازادی را ببینی و در هوای ان تنفس نمائی. ایران این وطن غرق در خون بدست تو و امثال تو ازاد خواهد شد. مقاومت کن. میبوسمت و در اغوش میگیرمت. مهدی برزین از المان

نوشته شده در تاريخ سی ام مرداد ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۰۹ ، 05:47:08 توسط reza
همه جاي دنيا آدمهاي مريض را كه به ديگران آزار ميرسوند مياندازند زندان. تو ايران اسلامي اين افراد ميشوند رجال. مثل خلخالي لاجوردي مرتضوي رادان .... تا بتوند دها نفر جاني ديگر مثل خودشون تربيت كنند كه به فرمان امام و رهبر و سگ و توله سگ بندازند به جون جوانان مردم.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire