lundi 17 août 2009

تجاوز- قتل – دروغ

سردار احمد روز بهانی رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا همان مامور ثبت احوالی است که در مورد ترانه موسوی اطلاعات می داد.






تجاوز- قتل – دروغ3 پایه ای که زیرپای حکومت است!
ترانه موسوی از قربانیان تجاوز جنسی به بازداشتی های معترضان به نتیجه انتخابات و یا جنبش مقاومت در برابر کودتای 22 خرداد است. نه تنها به وی تجاوز کردند، بلکه او را کشتند و یا براثر تجاوزجنسی در بازداشتگاه کشته شد. او را نیمه جان به یک بیمارستان منتقل کردند و وقتی پزشکان ناچار شدند در ورقه فوت او بنویسند که از دو طرف مورد تجاوز قرار گرفته و حتی مقعد او پاره شده، به خانواده اش اعلام داشتند که " دختر شما مورد جنسی" داشته!
بدنبال افشای این جنایت، فرمانده صدا سیما "سردار ضرغامی" دستور تهیه سلسله گزارش هائی را داد تا در آنها اساسا وجود فردی بنام "ترانه موسوی" در داخل کشور تکذیب شود. یعنی صورت مسئله را پاک کنند. این دو تصور مربوط به این سلسله گزارش هاست. فردی را در برنامه 30ر20 مقابل دوربین نشاندند تا بعنوان مامور ثبت احوال بگوید اصلا "ترانه موسوی" در زیر تجاوز کشته شده نداریم! یعنی سه ترانه موسوی داریم که یکی از آنها 60 سال سن دارد، یکی سالها پیش مرده و یکی هم در کانادا زندگی می کند.
در فاصله ای اندک، عکس دیگری از آن مقام ثبت احوال دولت احمدی نژاد روی شبکه اینترنت قرار گرفت در لباس فرماندهی نیروی انتظامی تحت امر فرمانده کل قوا! که لباس نظامی را از تن در آورده و بعنوان مامور ثبت احوال در سیمای جمهوری اسلامی ظاهر شده بود تا جای پای جنایت را پاک کند!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire